עורכים בקרוב כנס לקידום מכירות? מעוניינים לחשוף מוצר לקהל לקוחות פוטנציאליים רחב במיוחד? על מנת שהמטרות האלה יוגשמו, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה על הערך המוסף שתעניקו לאותם מבקרים בכנס. אחת ההחלטות הנכונות ביותר שתוכלו לקבל היא לספק לכל מי שמגיע לאירוע או לכנס מתנה, רצוי ממותגת, המגלמת בתוכה שורה של יתרונות. הנה כל מה שחשוב לדעת על הנושא.
כל הסיבות למתנות
מתנות לכנסים הופכות לרעיון מצוין עקב שורה ארוכה של סיבות. ראשית, הן תמיד ימשכו תשומת לב חיובית. לא מעט אנשים, צריך להודות בכך, מגיעים לכנסים גם כדי לקבל את אותם “פינוקים”, כך שחברה או דוכן המציעים זאת תמשוך אליה אנשים – מה שמקצר מאד את הדרך להפיכתם ללקוחות פוטנציאליים.
המתנות מאפשרות ליצור את הזיקה הראשונית בין החברה לבין הלקוח, צעד משמעותי במיוחד במלאכת הגיוס. זאת ועוד, כאשר הלקוח מקבל מתנה קרנה של החברה שהעניקה אותה עולה בפניו. הוא מרגיש שהשקיעו בו ומתפתחות אצלו תחושות חיוביות ביחס לאותה חברה, מה שבהחלט עשוי להביא לכך שהוא יפנה לקבל שירות ממנה בעתיד הקרוב או הרחוק.
מתנות לכנסים המשמשות לאורך זמן
השאיפה שלכם, בתור בעלי עסק, היא לספק ללקוחות הפוטנציאליים מתנות שילוו אותם משך זמן רב ככל האפשר – זאת מכיוון שבדרך זו גדלים הסיכויים שהחברה עצמה תישאר במודעות שלהם לאורך תקופה ארוכה. מתנות שימושיות, אפילו כאלה הנחשבות לזולות באופן יחסי להפקה (עט, מחברת, יומן, פד לעכבר וכדומה) יבטיחו עמידה ביעד הזה. כמובן שאם המדובר הוא במוצר חדש, ניתן להעניק ללקוחות להתנסות בו ללא תשלום.
סוגיה משמעותית אחרת: ניתן בהחלט שהמתנות יכללו על גביהן את לוגו החברה, או אפילו את דרכי ההתקשרות הבסיסיים עם אנשיה. כאשר המתנה היא אכן שימושית, מובטח שבדרך זו שהיא תישאר עוד יותר בתודעת הלקוחות לפרק הזמן הארוך ביותר האפשרי – עם מינימום השקעה מצד קברניטי החברה.